سلام

من یه دختر 21 ساله محجبه با قد حدود 170 و وزن 46 هستم.

یه آدم کشیده ی لاغر.

همه نوع آزمایشی هم دادم و مشکل جسمی ای نداشتم و بیشتر مربوط به ژنتیک بنده میشه این قضیه.

بیشتر آقایون لطف  کنن صریحا  و بدون ملاحظه جواب بدن که لاغری به این شکل یه دختر چقدر در انتخابشون تاثیر میذاره و اصولا در روابط جنسی چقدر موثره.

خواستگاری هایی داشتم که نا موفق بوده.از ربطش به این قضیه مطمئن نیستم البته.

اگر کسی هم راهی برای اضافه ی وزن داره بسیار ازش ممنون میشم بهم بگه.

ممنون  از توجه همه .

مرتبط با نقش چاقی و لاغری در ازدواج:

ممکنه به خاطر چاقی یه دختر از ازدواج با اون منصرف بشید ؟

میشه یه دختر لاغر با یه پسر چاق ازدواج بکنه؟

پاسخ دخترها به خواستگار چاق

بخاطر چاقی که دارم افسردگی گرفتم

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

چادر منو چاق نشون میده

من کل زندگیمو سر چاقیم از دست دادم

مردان قدیمی بر چه اساسی با زن چاق ازدواج میکردن ؟

پسران دختر لاغر میخوان برای همسری ؟

زنی می خوام که لاغرتر و کوتاهتر از خودم باشه

از نظر خانم ها لاغری یه مشکل جدی به حساب میاد؟

چرا آقایون خواهان زن لاغر هستند ؟

خیلی لاغرم، از این که شوهرم منو در لباس عروسی ببینه وحشت دارم

در کنار یه پسر ریزه میزه ، لاغر و دو سانت کوتاهتره، مسخره به نظر نمیرسیم؟

خواستگاری از دختری که لاغر اندامه و سینه های کوچکی داره

شما مشکلی دارین خانم تون خیلی لاغر و ظریف باشه؟

یپشنهاد نوع لباس برای خانم های متاهل لاغر

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

لاغری و بدون مو بودن صورتم، منو در ازدواج دچار تردید کرده

می خوام ازدواج کنم ولی به خاطر لاغری اندامم خواستگار ندارم

نظر دختران در مورد ازدواج با پسرهای لاغر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)