سلام به همه کاربرا
من خیلی چادر دوست دارم ، اصلا یه امنیت خاصی بهم میده و احساس خوبی دارم . ولی چادر منو چاق نشون میده در صورتی که اینطوری نیستم . اگه مانتو بپوشم همه بهم میگن چقدر لاغری .

وقتی مانتو میپوشم احساس میکنم هیچی نپوشیدم ( مانتوم تنگ نیستا ) اعصابم خورد میشه وقتی ام که چادر میذارم با اینکه احساس خاصی دارم ولی فکر میکنم زشتم ولی راستی با چادر زشت میشم . اصلا دچار دو گانگی شدم بعضی موقعا چادر بعضی موقعا هم مانتو .

جلوی کسایی که واسم اهمیت دارن مثل دوستام چادر نمیذارم فکر میکنم از من بدشون میاد.
کمکم کنین دوستان

مرتبط:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

می ترسم بی حجابی ها باعث بشه از چادرم بدم بیاد

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

نکنه منم جزء کسانی هستم که چادر و چادری بودن رو ضایع میکنن؟

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)