سلام به همه ی دوستان

وقتتون بخیر
ممنون میشم درد و دلمو بخونین. چون من کسی رو ندارم که باش درد و دل کنم. ادم تو داری هستم. من چند ماهی میشه که به لطف خدا چادری شدم. خودم از این موضوع خیلی خوشحالم ولی اطرافیانم خیلی اذیتم میکنن.

من 20 سالمه از یه خونواده ی معمولی. نه بی قید و بند و نه خیلی مقید و مذهبی. خیلی مسخرم میکنن چادر و نشونه ی امل بودن و عقب افتادگی میدونن. مادرم از چادری شدنم خوشحاله و چیزی نمیگه.

ولی پدرم مثلا عروسی رفتنی دوست نداره چادر بپوشم. ولی من دوست دارم همیشه سرم باشه. برادرم و زنش و اقوام زنش که نگو هر چی دلشون میخواد میگن. من قبل چادری شدنم خیلی خواستگار داشتم اما بعد چادری شدنم تعدادشون خیلی خیلی بیشتر شد.

یه سری فکر میکنن که چادر پوشیدم که ازدواج کنم درحالی که خودشونم میدونستن که قبلا هم زیاد خواستگار داشتم. ولی طعنه هاشون خیلی اذیتم میکنه.

من آدمی هستم که تا حالا زورم به یه مورچه هم نرسیده اصلا راضی نمیشم کسی ازم دلخور شه ولی متاسفانه خیلیا خیلی راحت دلمو میشکونن . منم فقط تو خلوتم گریه میکنم حتی جوابشونم نمیدم که ناراحت نشن.

ولی هیچوقت نمی بخشم شون که انقدر دلمو شکوندن همه بابام داداشم زنداداشم ....برام دعا کنید با این حرفاشون سردم نکنن از چادر دوست دارم تا اخر عمرم چادر سرم باشه ولی افسوس که خانوادم ظرفیتشو ندارن....


مرتبط:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

می ترسم بی حجابی ها باعث بشه از چادرم بدم بیاد

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

نکنه منم جزء کسانی هستم که چادر و چادری بودن رو ضایع میکنن؟

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

چادر منو چاق نشون میده

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

بهم کمک کنید چادرم رو زمین نذارم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)