سلام

من یه دختر چادری ام ، نمیخوام دروغ بگم من افکار خشکه مذهبی و اینا ندارم و به خاطر حضرت فاطمه هم چادرم رو انتخاب نکردم .

چادرو انتخاب کردم چون بهم آرامش میده و باعث میشه به خاطر لباس یا بدنم شخصیتم زیر سوال نره ، و هر جایی هم که حس خوبی بهم نده مثل وقتایی که با خانوادم میرم گردش یا جشن و عروسی نمیپوشمش خوب ادم که قرار نیست خودشو اذیت کنه .

و خیلی ها هم به خاطر همین بهم میگن تو دختر خوبی نیستی و ادای خوب بودن رو در میاری میخوام ببینم واقعا همه همین فکر رو میکنن در حالی که حتی به یه پسر نگاه هم نمیکنم؟


مرتبط:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

بیرون از دانشگاه با چادر، داخل دانشگاه بی چادر

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

گاهی چادریم و گاهی بد حجاب


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)