سلام

من دختری هستم که حجابم رو رعایت میکنم و چادریم البته تو مکانهایی که میدونم بی حجابی باعث تخریب شخصیتم میشه  جاهایی که همه منو میشناسن مثلا تو دانشگاه و اداره جات ولی وقتی توی شهر دیگه ای هستم  یا جایی برای تفریح و گردش میرم اصلا حجابم رو رعایت نمیکنم میخواستم بدونم که کسایی که منو در این دوحالت میبینن چه دیدی نسبت بهم پیدا میکنن آخه چند روز پیش همکلاسیهای دانشگاهیمو که منو به عنوان دختر محجبه میشناسن بر حسب اتفاق تو پارک دیدم  نمیدونم چرا احساس میکنم  دیدشون نسبت بهم کاملا عوض شده خواهشا اقا یون در این مورد جواب بدن چون  میخوام نظر اقایون رو بدونم

متشکرم

مرتبط:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

بیرون از دانشگاه با چادر، داخل دانشگاه بی چادر

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)