با سلام خدمت همه دوستان
بچه ها اگه میشه کمکم کنین
دختری هستم ۲۴ ساله از نظره ظاهری بد نیستم خدا رو شکر تا الانم به بیشتر هدفها و خواسته هام هم رسیدم تو یکی از بهترین رشته ها دارم فارغ التحصیل میشم و آینده خیلی روشنی برای خودم میبینم
اما یه مشکل خیلییییی خیلیییی بزرگ دارم
من از بچگی خیلی لاغرم الانم با اینکه ۲۴ سالمه قدم ۱۶۸ ولی وزنم ۴۱ بخدا خیلی دارم عذاب میکشم دکتر تغذیه هم رفتم در عرض ۱ ماه ۵۰۰ هزار تومن خرج کردم ولی چون نتیجه نداد و پولمم دیگه نمیرسید دیگه نرفتم .

خواستگارای زیادی دارم اما همشونو به خاطر لاغریم رد میکنم چون از تصور این که لباس عروس بپوشم و شوهرمو بقیه منو اینجور ببینن وحشت دارم کلا اعتماد به نفسم رو از دست دادم و کلا به همه خواستگارام جواب رد میدم الان.

یه خواستگار دارم قضیه اش خیلی جدی شده اما میخوام اینم رد کنم تو روخدا کمکم کنید


مرتبط:

می خوام وزنم زیاد بشه اما وقتی درس میخونم وزنم میاد پایین

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم و شیر

راهکار برای چاق شدن صورت ندارید؟

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

مصرف قرص برای چاقی

برای اونایی که دغدغه چاق شدن دارن

چه جوری صورتم رو چاق کنم؟

مشورت در مورد قرص های چاقی صورت بدون بازگشت

یه روش کاربردی و موندگار برای چاق شدن می خوام

چطور چند کیلو خودم رو چاق کنم ؟

به اندازه 2 نفر آدم بزرگ غذا میخورم ولی چاق نمیشم

تجربیات شما در چاق شدن با قرص سیپروهپتادین

چاق شدن با پودر جنسینگ

تجربیات شما در مورد چاقی با جینسینگ

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

تجربه چاق شدن با پودر جوانه گندم+خرید

چاقی با میکس پودر جوانه ی گندم با شیر خشک و سفیده تخم مرغ

چاقی با جوانه گندم - دستور پخت آش جوانه گندم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)