سلام

من یه دختر 25 سالم مشکلم اینکه من اصولا جذب مردى نمیشم مگر اینکه تو رفتارش کمى خشونت ببینم! دوست دارم شوهر آیندم بعضى وقت ها ( نه همیشه! ) خشن بشه, تحقیرم کنه, فحش بده یا یکم بهم دستور بده.

اگه پسرى همیشه بخواد رمانتیک باشه جذابیتش رو برام از دست میده. ولى نمیدونم چجورى باید خواستمو به طرف مقابل بگم هم خجالت میکشم بگم, هم میترسم سؤتفاهم پیش بیاد...

چون قبلا اینو به یه پسرى که قصد ازدواج باهام داشت گفتم و بعدش دیدم اصلا رفتاراش باهام عوض شد و شروع کرد از این حسم سؤاستفاده کردن! و یه جورایی باهام رفتار میکرد انگار من انسان نیستم و حتى جواب اس ام اسمو بعضى وقتها نمیداد و یعنى از نظرش انقدر حقیر شدم که دیگه فکر میکرد هر جور دلش میخواد میتونه باهام رفتار کنه چه من خوشم بیاد چه نیاد و فقط اون مهمه ! 

در صورتیکه من این جورى نمیخواستم و مثل هر دختر دیگه ایى در کنار این نوع علاقم احتیاج به توجه و محبت دارم! واسه همین تصمیم گرفتم بیخیال حسم بشم ولى مطمئنم اگر غیر از این باشه سرد میشم تو رابطه! اگه کسى میدونه راهنماییم کنه که چجورى این خواستمو مطرح کنم به کسى که میخوام ازدواج کنم و اینکه اگر قبل ازدواج به پسر اینو بگم کار درستیه؟ راستش گفتنش واسم سخته و از این میترسم یهو بدش بیاد و بذاره بره؟ پسرا اگر کسى اینو ازتون بخواد از چشمتون میفته ؟ 

ممنون میشم نظرتون رو بگین.


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)