سلام به کسانی که سوالم رو میخونن

دختری هستم 24 ساله، تک فرزندم و پدرم تو بچگیم فوت کرد، مادرم چند سال بعد ازدواج کرد، منم زیاد با شرایط نساختم، با پولی که از پدرم مونده بود و با کمک مادر بزرگم 2 سال پیش خونه م رو جدا کردم و مستقل زندگی میکنم.

درس میخونم و یه کار موقت با درآمد نسبتا خوب هم دارم. سال پیش با پسری آشنا شدم و به هم علاقمند شدیم و رفت و آمد مون بیشتر شد. اخلاق، شخصیت، خانواده، وضعیت اجتماعی و ... از همه نظر واقعا عالیه، ولی یه مشکل بین مونه.

خیلی دوست داره کنترل کنه زندگی منو و کلا سلطه جو هستش، دوستش دارم ولی این اخلاقش اذیتم میکنه. چند بار باهاش حرف زدم و گفتم که اذیت میشم رو همه چی من انقدر حساسیت به خرج میدی. گفت سعی میکنه کمش کنه ولی اوضاع همینه. جوری رفتار میکنه که انگار من بچه ام.

حس میکنم استقلالم رو میبره زیر سوال، میترسم بعد که رابطه مون جدی تر شد و خواستیم ازدواج کنیم (اون طور که معلومه دور هم نیست) این رفتارش بدتر بشه و باعث دلخوری بین مون بشه. چون من اصلا نمیتونم تحمل کنم کسی بخواد بالا سرم باشه و اذیت میشم، از یه طرفم نمیتونم حتی به کنار گذاشتن و سرد شدن باهاش فکر کنم. چیکار کنم ؟

 ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.


مرتبط:

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)