سلام 

من پسری هستم در بازه ۲۳ ساله ؛ دختری هست در بین اطرافیان که من خیلی دوسش دارم از هر نظر باب دل من هستن امّا متأسفانه ایشون اهل ازدواج نیست یعنی اصلاً تو باغم نیست چند بار تلاش کردم بحث به سمت مسائل عاطفی ببرم مدام راهش به سمت پول و کار کج میشه دیروز توی جمع ازش شنیدم که به نظرش ازدواج برای سی و پنج سال به بالاست و قبلش فقط باید تلاش کرد برای کار و پیشرفت ؛ نمی‌دونم چه کار کنم ؛ مطمئنم دیگه دختری این قدر به دلم نمیشینه بدون هیچ عمل و آرایشی واقعاً زیباست و باهوش و به شدت خوش خنده و شوخ طبع ؛ شما به من بگین چه کار کنم.


مرتبط با عدم تمایل به ازدواج در دختران:

برای علاقمند شدن به ازدواج چه راهکارهایی دارید؟

به خاطر خیانت هایی که دیده ام از ازدواج متنفرم

روحیاتم با خانم بودن، همسر بودن و کدبانو بودن جور در نمیاد

دخترم، اصلا هیچ میلی به ازدواج ندارم

به دختری علاقه دارم که نمیخواد ازدواج کنه

دخترم، نمی خوام ازدواج کنم ولی با دل والدینم چه کنم ؟

بر خلاف قبل الان دلم نمیخواد شوهر کنم

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

حس خوبی نسبت به ازدواجم ندارم و مطمئنم که خوشیخت نمیشم

نمی تونم هیچ پسری رو برای ازدواج دوست داشته باشم

چرا از ازدواج کردن بدم میاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عدم تمایل به ازدواج در دختران (۸ مطلب مشابه)