سلام دوستان

من پسری ۲۲ ساله هستم یه مشکلی که دارم اینه که موقعی که می‌خوام وارد یه جمعی بشم باهاشون احوال پرسی کنم هول میشم دست و پام رو گم می‌کنم هی سوتی میدم یا برعکس موقعی که توی جمعی ما اولین نفر می‌خواهیم خداحافظی کنیم باز همون احساس بهم دست کلاً وقتی مرکز توجه باشم این جوری میشم، خیلی سعی کردم خودم رو عوض کنم ولی نشد حتی باشگاه هم رفتم ولی به ریلکس شدنم کمکی نکرد ممنون میشم تجربه هاتون رو بگید.


مرتبط:

در جمع اقوام شوهرم احساس غریبی می کنم

برای خودم ارزش و شخصیتی قائل نیستم

برای بالا بردن اطلاعات عمومی از کجا باید شروع کرد ؟

با 22 سال سن، در حد یه دختر 10 ساله هم نمیتونم حرف بزنم

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم

در محافل رسمی زبونم برای حرف زدن باز نمیشه

میشه سلام و احوال پرسی کردن رو یادم بدید ؟!

آداب گفتاری و رفتاری عیادت از بیمار

آداب تبریک گفتن ازدواج

آداب گفتاری و رفتاری تسلیت گفتن و همدردی با داغ دیده

آداب تبریک گفتن بابت تولد نوزاد

متن احوال پرسی دوستانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)