سلام به همگی 

راستش دیدم خیلی بحث گذشته فرد داغه این روزها گفتم‌ من هم اگر بتونم کمک کوچکی بکنم.

وقتی پست های اخیر رو دیدم کنجکاو شدم که واقعاً آیا گذشته طرف و اینکه با کسی بوده مهمه یا نه با یک روانشناسی صحبت کردم و اون آقای دکتر توضیحی دادن که به نظر من منطقی اومد و گفتم در اختیار شما هم بذارم. 

ایشون گفتن اینکه یک فرد دوست داشته باشه شخص مقابلش پاک باشه سلیقه ای هست و مربوط به خود افراد، امّا اینکه سؤال شون این باشه که آیا اون فرد خیانت می کنه یا نه، ربطی به روابط گذشته نداره، بستگی به ثبات و شخصیت فرد داره.

گفتن گاهاً ما مراجعینی داریم که زن و شوهر وقتی میان اون جا چه آقایون چه خانم ها روابط قبل ازدواجی نداشتن امّا وقتی دلیل خیانت رو جست و جو می کنیم متوجه بسیاری از دلایل میشیم که بیشترش اینه که اون آقا یا خانم توقعش از ازدواج برآورده نشده و چند تا دلیل دیگه که چون مطلب طولانی میشه نمی گم. 

امّا ایشون در ادامه گفتن مطمئنا دوستانی دور خودتون داشتین که مثلا روابطی داشتن امّا متغیر بوده با هم برای نمونه یک دوست تون ممکنه هر چند سال از یک نفر خوشش میاد امّا یک دوست دیگه تون هر هفته با یکیه، اینکه شخصیت اون فرد رو بشناسید و بدونید چقدر آدم با ثباتیه بسیار مهم تره. 

اینکه بدونید اون روابط به چه علت بهم خوردن هم مهمه (باز هم میگم این مطلب رو برای دوستانی که پاکی اون فرد براشون مهمه نگفتم) امیدوارم تا حدودی کمک کرده باشم.


پیشنهاد:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم

از دخترای قد بلند خوشگل محیط کار شوهرم میترسم

عشق یا شهوت کدامیک؟

درباره توجیهات خیانت زوجین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)