سلام

من یه دختر ۲۴ ساله ام. تا الآن عمرم را هدر دادم، هیچ کار مفیدی حتی آشپزی بلد نیستم و انگیزه زندگی ندارم جرأت خودکشی هم ندارم ۱۸ ساله که بودم از یه پسر خوشم اومد که منو نخواست و از مردان زده شدم

از کودکی در فقر بزرگ شدم از این زندگی متنفرم دلم می خواد یه خونه و ماشین داشته باشم مستقل بشم. آهای آدم های پولدار تو رو خدا بگین چه کنم منم بتونم یه خونه بخرم، مغزم هنگ کرده 

الآن منشی ام با ماهی یه تومن حقوق. چه کار کنم درس هم نمی‌خوام بخونم. خیلی ترسوام، نتونستم آرایشگری بیاموزم. چه کنم؟


پیشنهاد:

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

احساس خنگی میکنم در برابر دیگران

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)