سلام 

اگه با تجربه الان بر می گشتید به سن ۲۰ سالگی تون چه کارهایی انجام میدادید و از انجام دادن چه کارهایی پشیمانید؟

اگه بر میگشتین به موقع ای که ۲۰ سال سن داشتید چه کاری میکردید که انجام ندادید؟ و چه کاری انجام داید و الان پیشمانید (به چه دلیل)؟

 شاید گفتنش دردی رو دوا نکنه ولی بدون شک برای جوان تر ها خیلی عالیه . من خودم اگه برمیگشتم ورزش میکردم  و از رفتن به دانشگاه خود داری می کردم چون دانشگاه واقعا برام هیچ سودی نداشت.


مرتبط:

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


مرتبط با 20 سالگی:

امروز 20 ساله شدم، به شدت ترس دارم از این سن

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

پسری 20 ساله هستم که هیچ کس تو خانواده منو نمی بینه

تو اوج 20 سالگی بر خلاف دوستام یه دختر افسردم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)