با سلام

 19 سالمه و فردا قراره بیست ساله بشم. به شدت ترس دارم از این سن. ورود به دهه ی جدید زندگیم موندن بین بزرگی و کودکی. احساس پیری شدید. به شدت از این که جوونیم بره میترسم .احساس میکنم با یه چشم به هم زدن میگذره و 30 سالگیم میرسه ، یا این که خیلی دوره ی مهمیه و اگه بگذره دیگه راه برگشتی نیست.

این که حالا باید وارد دنیای دیگه بشم مسئولیت بپذیرم. خیلی احساس بدی دارم خیلی. خیلی میترسم. اگه زود بگذره چی؟ دیگه نتونم بچگی کنم راحت باشم چی؟ میشه بگین شما اگه تجربه مشابه داشتین چطوری بوده؟ چطوری گذشت؟ چیکار کنم حس ترسم بره؟ اینو بگم من پیش مشاور نمیرم به هیچ وجه. چون تجربه داشتم و اصلا راضی نیستم و حالم بهتر نمیشه.

مرسی


مرتبط:

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

پسری 20 ساله هستم که هیچ کس تو خانواده منو نمی بینه

تو اوج 20 سالگی بر خلاف دوستام یه دختر افسردم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)