سلام 

شاید از نظرتون سوالم خنده دار باشه حتی ولی خب ممنون میشم کامل بخونید و راهنمایی کنید. سوالم اینه تو این دوره آدم باید چه جوری ازدواج کنه؟

ازدواج های سنتی که خیلی از اون ها تو این دوره متأسفانه به شکست می خوره خیلی‌ها بعدش میرن و میگن آره من نمی خواستمش تو رودربایستی موندم یا نمی دونم اونی که فکر می‌کردم نبود. تازه تو شهر ما مخصوصاً که تو شهرمون فامیلی نداریم و بزرگم هست کسی، کسی رو نمی شناسه که بخواد معرفی کنه.

ازدواج هایی که با دوستیه که خب نمی شه آدم از کجا مطمئن شه تهش ختم به ازدواج میشه نمی شه که با این باشی نشد خب بری بعدی، تازگی ها هم آقایون یه تزی برداشتن به اسم اینکه اول با هم آشنا بشیم.

 طرف توی اتوبوس پیاده میشه تا یک مسافت زیادی رو پشت سرت میاد و در آخر هم میگه شماره تون رو بدین همدیگه رو بشناسیم به خدا مزاحم نیستم و از این حرف‌ها، بعد هم میگن باید آشنا بشیم قصدمون دوستی نیست که خب این هم اصلاً معلوم نیست.

تازه تو بخوای با هر کدوم از اینها آشنا بشی با حرف‌های پشت سرت چه کار کنی؟!


پیشنهاد:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)