ببخشید میشه لطف کنید راه‌هایی رو که باهاشون تشخیص می‌دید یک تکه طلا اصله یا بدل بنویسید. وقتی میرید طلافروشی چطوری می‌فهمید طلایی که داره بهتون میده اصله یا وقتی از سایت می خرید چطوری تستش می‌کنید که بفهمید تقلبی نفرستادن براتون؟ 

یه تیکه طلا از فروشگاه اینترنتی .... سفارش دادم رسیده دستم یه مقدارش تیره و کدره قشنگ می بینم دو رنگ بودنش رو. وقتی ندارم برای مرجوع کردن. از مهلتم یکی دو روز بیشتر نمونده. لطف کنید هر چی روش خونگی از روی تجربه تون بلدید بهم بگید. آخه بعضی‌ها از روی تجربه و دوست و آشنا یه چیزهایی بلدن. روی سایتم گشتم یه راه‌های خونگی گفته بودن که امتحان کردم معلوم نیست درسته یا نه. 

مثلاً نوشته بودن طلا رو بندازی توی یه ظرف پر آب میره ته می گیره ولی فلزات دیگه رو میمونن. امتحان کردم معیار دقیقی نبود. چون هم گوشواره بدلی که توی گوشم هست رو انداختم هم تکه طلای مورد نظر رو. جالبه که هر دو تاشون رفتن کامل ته آب. یا مثلاً آهن ربا. آهن ربای قوی دارم آوردم دیدم نه بدله نه اونی که دیجی برام فرستاده هیچ کدوم جذبش نشدن. خوب پس این روش‌ها دقیق نیست. تو رو خدا کمکم کنید. این روزها خیلی طلا فروش‌ها حقه باز شدن بلانسبت بعضی هاشون. 

پی نوشت: طلافروشی هم دیگه نمیرم. چون رفتم چند بار آزمایش کنم خوش شون نمیاد و اصلاً جوابت رو نمیدن. فقط وقتی می خوای بهشون بفروشی اون موقع خوب چک می کنن ببینن سر خودشون کلاه میره یا نه ولی برای مردم هیچی. ماها که می خوایم پول بدیم مهم نیستیم میگن فقط به فاکتور اعتماد کن. 

همین فروشگاه ... هم فاکتور داره توی سایتش میری با شماره سفارشت چاپش می‌کنی و نوشته گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. خوب ولی اگه اصالت داره جنسش چرا پس سیاه و کدره یه بخشهاییش. 

الآن دومین باره دارم مرجوع می‌کنم دیگه خسته شدم هر روز مأمور فروشگاه ... بیاد دم خونه مون راستش. یعنی اگه یه دستگاهی چیزیم برای تشخیص طلا باشه حاضرم بخرمش از بس که دیگه به طلا فروش‌ها اعتماد ندارم. یه روزم از یه طلافروش پرسیدم بدش اومد. گفت به درد شماها نمی خوره بلد باشین محک‌های ما رو.


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ

در مورد سادیسم اجتماعی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)