سلام خسته نباشید 

هفته یه پیش مت خواستگاری داشتم بسیار موجه و از همه نظر عالی. از نظر خانوادگی و شخصیتی و فرهنگی و ... هر دو بهم می‌خوردیم. (از نظر اقتصادی ما یه لول بالاتر بودیم)، خانواده هامون چقدر همدیگه رو پسندیدن.

آخر جلسه گفت نظر من مثبته، نظر شما هم مثبته؟ من گفتم از نظر من مشکلی نبود تا اینجا. مجدداً پرسیدن اگر نظرتون منفیه بگید گفتم عرض کردم از نظر من مشکلی نیست. پرسیدن مادرم کی برای جواب تماس بگیرن؟ گفتم من زیاد روتینش رو نمی دونم خودشون احتمالاً بهتر می دونن. گفتن اگر موافق باشید ادامه ش رو جلسات بعد ادامه بدیم، مشاوره بریم. من گفتم بله حتماً. و دیگه خبری ازشون نشد.

می خواستم ببینم شما جایی از حرف های من رو نظر منفی برداشت کردید؟ 


مرتبط:

خیلی خاستگار دارم اما بی نتیجه می مونه، چرا؟

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)