سلام

دختری بیست و... ساله هستم با قد ۱۷۲ و وزن ۶۲ کیلو گرم (خیلی وقته خودم رو وزن نکردم.

مشکل من اینه که من بقیه جاهای بدنم نسبتاً خوبه امّا شکمم! وای از این شکم، شکمم رو اگه تو ندم و ول کنم مثل یه زنی که پنج ماهه حامله ست بزرگه!، من هورمون هام نسبتاً منظمه امّا چند تا مشکل دارم که فکر می‌کنم بزرگی شکمم برای اون هاست.

یکی اینکه من مشکلات گوارشی دارم چه معده‌ای چه روده‌ای. دو اینکه من آدم استرسی ای هستم و دائم اضطراب دارم. سه اینکه من پرخوری عصبی دارم. و چهار اینکه تغذیه م غنی نیست (یعنی مثلاً گوشت و آجیل و این چیزها کم به بدنم می رسه)، تصمیم گرفتم که لاغر کنم. نه اینکه یک دفعه، در مدت شش ماه‌.

مثلاً کم کم تو دو سال. می خوام هر صبح با سرعت ۷ کیلومتر بر ساعت ۴ کیلومتر پیاده روی کنم و بعد از ظهر حدود نیم ساعت بدنسازی کار کنم. صبحانه تخم مرغ بخورم، برنج و ماکارونی کم بخورم، میان وعده میوه بخورم. تا این جا که هیچ.

امّا مشکل من اینه که می‌ترسم پوست اضافه بیارم، می‌ترسم صورتم لاغر بشه. خیلی دوست دارم مثل اون هایی که بدن شون طبیعی خوش هیکله بشم، بدون تیرگی توی قسمتی، بدون پوست اضافه، با سطحی صاف و یکدست. به نظرتون می تونم؟ یعنی اصلاً امکانش هست؟ 

من خودم اگه شکمم نباشه هیکلم ساعت شنیه و دور کمرم (کمر منظورم اون جایی که دنده‌ها تموم میشن) باریکه. 

خواهشا هر توصیه و تجربه و هر چی که می دونید در اختیارم بذارید، خیلی ممنون


مرتبط با روش های لاغر شدن:

کاهش وزن با ورزش با وجود داشتن دیسک کمر

لاغر شدن با وجود کم کار بودن تیروئید

کاهش چربی های شکم، شدنی یا ناشدنی

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه)