سلام

دختری هستم با 155 سانت قد و 60 کیلو . اکثر وزنم هم تو شکم و رانها جمع شده . خیلی کم غذا میخورم و حتی سر سفره غذام رو با خواهرم مقایسه میکنم خیلی کمتره. و اینکه به خاطر شغلم از هفت صبح تا شش عصر بیرونم و اکثرا هم سر پام. نشستن طولانی مدت سر کار ندارم که هیچ تازه انقدر راه میرم خونه فقط جسدم میرسه. صبحانه هر روز میخورم مفصل. مربا یا شیر خرما . نهار چند روز در میان میخورم. شب هم فقط یه چیزی میخورم میخوابم از خستگی. خیلی وقت ها مثل نون خیار یا یه پیاله ماست با نون.  ولی خیلی خیلی اب و چای میخورم . روزی ده تا بیشتر چای. و اب هم که دیگه حد نداره بیست سی لیوان.

سوالم از دوستان اینه که وزنم اصلا کم نمیشه و چون در ناحیه شکمه خیلی بد هیکل به نظر میام و فشار میاد به زانوهام انقد که از درد گز گز میکنه. اگر تجربه ای دارند به اشتراک بگذارند که منم استفاده کنم. در مورد ورزش هم انقدر خسته میشم سر کار که واقعا انرژی ورزش برام نمیمونه. واقعا نمیدونم چکار کنم ؟

مرتبط با روش های لاغر شدن:

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)