سلام

یه دختر ۲۰ ساله و مجرد ام که مستعد ocd هم هستم. 

چیزی که الآن نظرتون رو راجع بهش می خوام بدونم همین ocd یا وسواسه، من خیلی به ریزه کاری‌های زندگی اهمیت میدم. مثلاً وسواس دارم تو نجس شدن لباس و بدنم، یا کوچک‌ترین بی احترامی یا نادیده گرفتن دیگرام خیلی برام سنگینه به طوری که یا باید تلافی کنم یا این قدر حرص می خورم تا موهام سفید بشه. و اینکه من خیلی سوتی میدم، این قدر که وقتی مهمونی میریم محاله یه سوتی ندم و تا ماه‌ها به اون کارم فکر می‌کنم و تو تنهایی خودم ازش خجالت می کشم. 

میگم حالا فلانی (که خیلی باهاش تعارف دارم) چه فکری راجبم می کنه؟ خیلی خنده داره همه ش دعا می‌کنم میگم خدایا بقیه یادشون بره من چه کار کردم. کسی هست مثل من باشه؟ لطفاً بهم بگید چه کار کنم که این قدر بابت مسائل کوچک ناراحت و عصبی نشم. 

ممنون از همه تون


مرتبط با وسواس:

رمان خوانی و وسواس فکری باعث شدند حواسم به خود واقعیم نباشه

به خاطر وسواس هم دنیام رو از دست دادم هم آخرتم رو

درمان وسواس شستشو ، طهارت و نجاست

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

من دچار وسواس فکری و کمال گرایی بیش از اندازه هستم

متاسفانه وسواس فکری دارم طوری که واقعا منو منزوی کرده

نسبت به همه چیز وسواس فکری گرفتم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم

تکنیک هایی برای درمان وسواس فکری و جبری

شوهرم به شدت وسواس داره

من وسواس شدید دارم، همه از دستم کلافه شدند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفع وسواس (۱۶ مطلب مشابه)