با عرض سلام

من یک پسر مجرد ۳۹ ساله هستم و در حال حاضر نه مشغول به کاری هستم و نه پس اندازی دارم. با هیچ دختری رابطه نداشتم. الآن وضعیت روحی خوبی ندارم و معمولاً در خانه هستم. در سال ۷۴ تجربه تصادف با یک تاکسی را داشته ام. در سال81-82 عمل جراحی سینوس پائیلونیدال داشتم اونم ۳ بار، ۱۰ سال مصرف کننده مواد بودم. الآن در چنین منجلابی چه می‌توانم انجام دهم الا اینکه شناسنامه رو باطل کنم. خیلی احساس سر درگمی دارم. پدرم فوت کرده، مادری مریض دارم و....

دلم گرفته بود و اینجا بهم این فرصت رو دادن که کمی تخلیه بشم. مرسی از همه


پیشنهاد:

ای کاش وقتی ۲۴ ساله بودم ازدواج میکردم

قبول کنیم که اکثر ما پسرها در شرایط فعلی توانایی ازدواج کردن رو دیگه نداریم

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد

دلم گرفته از اینکه هیچ چی نشدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)