سلام 

من پسری ۳۰ ساله هستم و مجرد، تا به حال دست یه دختر رو نگرفته ام، چه برسه به اینکه رابطه‌ای داشته باشم امّا صادقانه بگم خیلی افسوس می خورم.

خب رابطه‌ی جنسی نیاز مهمی برای انسانه، شرایط ازدواج هم ندارم چون کارم تازه شروع شده و یه کارگاه کوچک دارم راه اندازی می‌کنم برای کارهای نجاری و هنرهای دستی امّا نه پولی دارم نه خونه و ماشین به خدا این قدر احساس تنهایی و پوچی می‌کنم که هر وقت تنهام اشکم جاریه.

البته دلیل اینکه تنهام مشخصه، نه چهره‌ی زیبایی دارم و نه استایل و هیکل درست و نه پول، امّا خب ما معمولی‌ها هم دل داریم.

نمی دونم دیگه تا کجا می تونم پیش برم، همه ش از خدا می خوام مرگم رو برسونه،  دوستان زیادی هم ندارم اون هایی هم که دارم همه ش به خاطر این ناامیدی زیاد سمتم نمیان چون انرژی منفی دارم امّا خب چاره چیه؟  

 فقط می خوام بدونم اون هایی که فکر می کنید مگه میشه پسری تا سی سالگی نه دوست دختر داشته باشه و نه رابطه جنسی بله می شه نمی گم من خوبم امّا ممکنه شرایطش رو نداشته! 

حالا به جایی رسیدم که از جنس مخالفم بیزار شدم، مهم نیست که چه اتفاقی می افته در آینده، مهم اینه که در این روزهای پر استرس و تلخ تنها بودم و هستم امّا اگه روزی در کارم موفق بشم دیگه به هیچ دختری اجازه نزدیک شدن به خودم نمی‌دم.

سوال من اینه کسی مشابه من در این وبلاگ هست و اینکه چه جوری حسرت گذشته، درد باکره بودن در این سن یا نداشتن شریک عاطفی رو با شرایطی که هست تحمل می کنه، وقتی نا امیدی عمیقی در مورد زندگی و احساسات آینده میاد سراغش، چه کار می کنه؟ 


پیشنهاد:

ای کاش وقتی ۲۴ ساله بودم ازدواج میکردم

قبول کنیم که اکثر ما پسرها در شرایط فعلی توانایی ازدواج کردن رو دیگه نداریم

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد

دلم گرفته از اینکه هیچ چی نشدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)