سلام خدمت دوستان

یک سوالی هستش که خیلی وقته ذهنم رو درگیر خودش کرده و خب خودم هم درگیرشم الآن، ببینید در واقع مثلاً عشق هایی که با صبر و تحمل به هم برسن ثمره و ماندگاری بیشتری داره؟، راسته میگن: " عشق واقعی صبر و تحمل می خواد؟" 

من خودم رو مثال می زنم ببینید من و یه دختر خانمی خیلی همدیگه رو دوست داریم، منتهی خانواده دختر گفتن چند ماه حدوداً دور و برای عید بیاین برای خواستگاری، البته ما رابطه داریم ولی خب در کل صبر باید بکنیم، در حالی که سخته بازم، یا دیدید توی صحبت ها میگن که دختره با سختی به پسره رسیده یا مثلاً با سختی و ... بهم رسیدن.

البته حالا من نمی خوام بگم سختی منظورم صبره به هر حال اینها از هم جداست، مثلاً سختی رو میشه گفت مخالفت خانواده، مشکلات دیگه، ولی صبر باز بحثش جداست، سرتون رو درد نیارم، عشقی که با صبر و تحمل به دست بیاد بهتره یا عشقی که سریع به وصال رسیده بشه؟

مرسی از راهنمایی هاتون


مرتبط:

عشق وجود نداره، چون انسان ها در طول زندگی بارها عاشق میشن

فرق دوست داشتن و عشق واقعی چیه ؟

این احساس من به پسر عمه م عشقه ؟

آیا عشق واقعی وجود داره ؟

عشق چیه ؟ وجود خارجی داره ؟

دوستانم به زور می خوان عاشقم کنن

اصلا عشق به چه دردی می خوره؟

EPA یا مولکول عشق

عشق واقعی چیست ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی در زنان ( برای مردان )

عشق یک هنر است

ویژگی های عشق در زنان

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

انواع عشق از نگاه استرنبرگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)