سلام
راستش موضوع از  خیلی وقت پیش شروع میشه که تازه دانشگاه رفته بودیم اون اولا خوب ما پسرا با هم بودیم و هنوزم هستیم اون موقع خوب من همین جوری شروع کردم از یکی از دخترا تعریف کردن و گفتم مثلا رفتار و اخلاقش بنظر خوب میاد و اینا ، بعد چن وقت هر از گاهی دوستام ( پسرامون ) هی همینجوری سوالایی در مورد دختر میپرسیدن ازم ، منم خوب به شوخی میگفتم آره مثلا گزینه خوبیه !
نمیدونم این چطور شد تو دوستام هی به منو خانوم متلک مینداختن تو کلاسا، تو حیاط دانشکده وقتی ایشون رو میدیدیم به من هی میگفتن برو بگو بهش بابا من هی میگم شوخی کردم من دختر چکار میخوام و ...
ولی کارشون رو میکردن، اصلا فردا میومدم دانشگاه هی میگن هنوز زنده ای نمردی ؟ من میگم ولش کردم میگن جراتشو نداری بگی میگم نمیخوامش میگن مهمل نگو اصلا هر چی میگم قبول نمیکنن!!؟ میگم به شما چه ربطی داره ؟ هی گیر میدن !! اصلا طوری شده که اسم دخترخانومه میاد سیمام قاطی میکنه !!
اوج موضوع اینجاست که چند وقت پیش یکی از دوستام رفته با دختر خانومه در مورد من حرف زده بدون اینکه من بدونم ، من میگم چرا رفتی من خودم مگه زبون ندارم برم خودم میرم میگه تو جراتشو نداشتی کم مونده بود کارمون به زد و خورد برسه که دوستای دیگم نذاشتن .

حالا بعدش گفتم چی گفته دختر خانوم گفتن دیدی میخوایش ، گفتم خوب مشتاق شدم ببینم چی گفته؟ گفتن که گفته: دوست ندارن با پسری دوست شه!! من گفتم پس خوب شد راحت شدیم بازم این دوستان گیر دادن میگن اون فقط پسر رو خواسته رد کنه تا خودت بری جلو ، منم میگم دیگه جوابشو داده دیگه اما بازم راحتم نمیذارن !

واقعیتا من از اولش اصلا حسی به اون خانومه نداشتم ولی بین خودمون باشه این اواخر خیلی تو ذهنم رفته !! از اون ورم خوب موضوع رو همه فکر کنم حتی دختر خانومای دانشگاهم بدونن دیگه کم مونده استاداهم بفهمن !!
حالا من موندم چکار کنم من اصلا اهل دوستی نیستم و اگه هم پا پیش بذارم فقط برای ازدواج ازون ورم میخوام اول از دوستام راحت شم بعد برم جلو اما نمیدونم چکارکنم ؟
یه بار گفتم خودمو تنها میکنم راحت میشم ولی نشد تنهایی خیلی سخته ، چند دفعه بهشون الکی گفتم رفتم با دختر خانوم حرف زدم جواب رد داد ولی قبول نمیکنن میگن میدونیم عرضشو نداری اگه هم رفتی خوب بازم برو چه اشکالی داره!!!

 تابستون داره تموم میشه دوباره متلک های دوستان و ازون ورم نمیدونم کدوم کار درسته ؟ (سوال اصلیم)  اصلا بنظرتون برای بستن زبون دوستان چکار کنم چند ترمه تحمل میکنم ولی واقعا خسته شدم ؟
(دومین سوال) اصلا من دختر خانومو میخوام یا چطوره خودمم گیج شدم ! من نمیتونم چند تا حرفو کنترل کنم چطوری یه دختر میتونم نگه دارم!! چه غلطی کردم افتادیم سرزبونا!!! دیگه من باشم از کسی تعریف کنم!!!
ببخشید طولانی شد
خسته نباشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)