سلام دوستان 

یه سوالی داشتم میخواستم بدونم عشق چیه اصلا وجود خارجی داره؟ آدم چطور عاشق میشه ؟؟؟ بنظرم عشق وجود نداره  امروزیا به عادت و هوس  میگن عشق .


پاسخ :

سلام

کسی که می خوایم عاشقش بشیم باید 3 ویژگی داشته باشه :

1 - هیچ وقت از بین نره

معشوقی که امروز باشه و فردا از دست ما بره به درد نمی خوره . کسی لایق معشوق بودنه که تا ابد زنده باشه . 

2 - هر وقت خواستیم کنارمون باشه

معشوق نباید برای در کنار ما بودن محدودیت داشته باشه . بگه امروز نمی تونم ، سرم درد می کنه ، کار دارم و ... .

3 - ما رو به خاطر خودمون بخواد نه به خاطر نیازی که بهمون داره .

بعضی از کسانی که میگن عاشقتم دروغ میگن . طرف عاشق منه چون نیازش رو برطرف می کنم . چون بهم نیاز داره ابراز علاقه می کنه . عاشقمه چون پولدارم ، چون زیبا هستم ، چون موقعیت اجتماعی دارم و ... .


مرتبط:

فرق دوست داشتن و عشق واقعی چیه ؟

این احساس من به پسر عمه م عشقه ؟

آیا عشق واقعی وجود داره ؟

دوستانم به زور می خوان عاشقم کنن

اصلا عشق به چه دردی می خوره؟

EPA یا مولکول عشق

عشق واقعی چیست ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی در زنان ( برای مردان )

عشق یک هنر است

ویژگی های عشق در زنان

نشانه های عشق واقعی چیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)