سلام

من آدم پر استرسی هستم چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد و اعتماد به نفسم بالا بره؟

یعنی اگه برام ی مشکلی پیش بیاد همه حواسم میره بره مشکله درست نمیتونم فکر کنم احساس ضعف میکنم دوستان لطفا کمک کنید


مرتبط با اضطراب و استرس:

تجربیات شما در درمان اضطراب و استرس شدید

در روابط اجتماعی دچار اضطراب شدید میشم

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

تجربیات شما در مورد درمان اضطراب

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب

چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد

برای کوچیکترین مسائل استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)