سلام

میخواستم یک سری کتاب واقعا خوب و روانشناسانه با پایه های قوی علمی برای اضطراب و افزایش اعتماد به نفس بهم معرفی کنین. 

کتاب های رایج و بی ارزش نمیخوام، کتاب خوب و علمی میخوام. اگه کسی روانشناس هست اینجا (ترجیحا دکتری) لطف کنه و یک کتاب مناسب معرفی کنه. منظورم از مناسب اینه که ابتدا موضوع رو تعریف کنه بعد ریشه یابی کنه (که دلایل چی هستن) و بعد راه حل ارائه بده (حتی در قالب تمرین های گام به گام شاید). 

الزاما هم یک کتاب میتونه نباشه. میتونه چند تا کتاب باشه ولی ازین کتاب های زرد و چیپ نباشه لطفا. ممنونم


مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


مرتبط با رسیدن به آرامش:

انسان ها به اشتباه در زمین به دنبال آرامش مطلق میگردند

حق دارم در آینده خانواده ای پر از آرامش داشته باشم؟

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

چطور میتونم در زندگی مشترک همسرم رو به آرامش برسونم ؟

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم

نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم


مرتبط با اضطراب و استرس:

تجربیات شما در درمان اضطراب و استرس شدید

در روابط اجتماعی دچار اضطراب شدید میشم

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

تجربیات شما در مورد درمان اضطراب

چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد

برای کوچیکترین مسائل استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی کتاب (۵۸ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)