سلام خدمت دوستان خانواده برتر

میشه گفت از ابتدای تاسیس این سایت من خواننده ی پست ها و سوالات عزیزانی که اینجا فعالیت میکنن هستم ولی این اولین باریه که خودم سوالی اینجا میذارم، واقعیتش مشکلی برام پیش اومده که تو‌ دنیای اطرافم کسی نمیتونه کمکم کنه... 

موضوع از این قراره که من بر خلاف بیشتر جوون های ایرانی اصلا از ازدواج خوشم نمی اومد و اون هم دلیل اصلیش این بود که معتقدم بعضی از مردان ایرانی نمیتونن تا آخر عمرشون به زن و زندگی شون پایبند و وفادار بمونن... اما نمیدونم بگم متاسفانه یا خوشبختانه حدود دو ماهی میشه که با پسری همسن خودم عقد کردم که کل آشنایی ما از روز خواستگاری و صیغه تا الان دقیقا پنج ماه میشه ... 

ایشون خیلی تونسته بود نظر منو جلب کنه و همه چیز مثل خواب و رویا بود تا اینکه یه هفته بعد از عقدمون خیلی تصادفی من فهمیدم یه دروغی از گذشتش و جزئیات مهم زندگیش (البته از نظر من!) گفته که باعث شده شخصیتش به کل تیره و تار بشه توی ذهنم...

دائم فکر میکنم با یه آدمی طرفم که تمام رفتارها، حرف ها و اظهار محبت ها تظاهر و ریاست و از اولین هفته ی زندگیم به جدایی فکر میکنم... خیلی ماجراها پیش اومده که باعث شده من در نظر ایشون و حتی خونواده ی خودم گناهکار و شکاک بنظر بیام اما من با اینکه قبول کردم سر فرصت به یه مشاور خوب مراجعه کنیم ولی هر قدر سعی میکنم نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم! 

قبل از ازدواج دختری بودم که یه لحظه لبخند از لبم پاک نمیشد ولی الان ... هر لحظه به فکر اینم شوهرم یه جایی داره بهم خیانت میکنه ! روزی شاید بارها بهم بگه دوسم داره و بهم محبت کنه اما من کاملا حس میکنم مرد ضعیفی هست و شایدم چشم ناپاک! مثلا همین دیروز جایی بودم که اون جا یه خانم مسن بود که هیچ زیبایی و‌ جلفی ظاهری هم نداشت، نمیدونید چطور داشت زیر چشمی نگاش میکرد .

حتی اصرار داشت یه جوری شماره ی اون رو کش بره به یه بهانه ی مسخره، به نظر شما نمیتونه بهش بگه شماره ی خانومم رو بگیر و فلان چیز رو بفرست به اون ! خانوادم خیلی ازم میخوان بهش اعتماد کنم ولی انقدر موارد مشابه دیدم که دیگه زده شدم ازش... حس میکنم دنیا برام یه زندون شده .... روزهایی که همه ی اطرافیان به حالم حسرت میخورن من دارم به فرار و جدایی فکر میکنم ...


مرتبط :

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

چطور میتونم در زندگی مشترک همسرم رو به آرامش برسونم ؟

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)