یه پستی بود در مورد اینکه نظر دختران در مورد پسرانی که از پدرشون پول می گیرند چیه؟، جالبه خیلی از دختران می‌گفتند پسر حتی یه قرونم نباید از پدرش پول بگیره وگرنه بی‌عرضه ست، حالا من یه سوال دارم؛

نظر شما در مورد پسرانی که از پدر شون پول نمی گیرند چیه؟، طبیعاتا کیفیت زندگی شون فوق العاه میاد پایین، چون قراره از صفر خودشون شروع کنن و یه عالمه مشکلات و سختی در پیش دارند.

فرض کنین یه پسری میاد خواستگاری تون، پدرش هم پولداره اما به شما میگه نمی خوام حتی هزار تومن از پول پدرم رو وارد زندگی مون کنم و می خوام خودم رو پای خودم بایستم، مثلاً پدرش می تونه به پسره خونه بده اما پسره قبول نمی کنه و میگه می خوام برم مستاجری چون دوست دارم مطلقاً رو پای خودم بایستم. 

آیا با همچین پسری ازدواج می کنید؟ 


مسائل مالی در خواستگاری:

وضعیت مالی خانواده دختری که باهاش ازدواج می کنیم چطور باید باشه؟

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

به خاطر مشکل مالی می خوام از پسر مورد علاقم فاصله بگیرم

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)