سلام

من دختری ۱۹ ساله هستم، آقای ۳۰ ساله ای میخوان به خواستگاریم بیان و من ایشونو دو ساله که میشناسم و تا حدودی از سبک زندگی و اخلاق هاشون اطلاع دارم و میدونم که مشکلی نخواهیم داشت از این نظر .

یه جورایی بهشون علاقه مند شدم، من دانشجو ترم یک دندان پزشکی هستم، ایشونم در حال حاضر پزشک عمومی و دانشجوی رزیدنتی هستن و دو سال بعد متخصص میشن الان دو تا مشکل دارم ؛

یکی اختلاف سنی ما هستش ، درسته ایشون خیلی آدم شوخ و خنده رو و پر انرژی و اهل سفر و گردش هستن (شاید از منه ۱۹ ساله بیشتر!) ولی بازم حرف دیگران منو نگران میکنه و دومی اینکه احساس میکنم از من خیلی سر ترن هم از نظر تحصیل خب ایشون پزشکن ولی من راه طولانی در پیش دارم و هم از نظر مادی، شکر خدا ما وضع مالیمون خوبه ولی ایشون جزو قشر مرفه به حساب میان و همه میگن خانوادش در آینده تو رو با تحقیر نگاه میکنن .

به طور مثال عرض میکنم مثلا خونه شما ۲۰۰ متری بود و الان تو خونه ۴۰۰ متری زندگی میکنی ، یا مثلا تو خونه پدرت ماشینت ۲۰۶ بود و الان شاسی بلند سوار میشی و اینجور چیزا!

ولی من با شناختی که از خودشون و خانوادشون که بسیار خانواده اصیلی هستن دارم اصلا فکر نمیکنم مشکلی بوجود بیاد ولی اگه دوستان نظرشونو درباره اختلاف طبقاتی بگن ممنون میشم،

با تشکر


پیشنهاد :

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

به خاطر مشکل مالی می خوام از پسر مورد علاقم فاصله بگیرم

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل مالی در خواستگاری (۱۸ مطلب مشابه)