سلام دوستان

من یه مرد 35 ساله ام. یه سوال از همه تون دارم، میخوام ببینم رفتار شما در قبال وضعیت موجود من چیه؟ یا اگه تجربه اش رو داشتین راهنماییم کنین .

چهار ساله که ازدواج کردم در مجموع راضیم . مشکلم اینه که خانواده همسرم انتظار کمک مالی ازم دارن اونم در حد نامتعارف ، تو این مدت کم نذاشتم براشون . هر وقت نیاز داشتن بهشون کمک کردم ولی مشکل اینجاست که فکر میکنن وظیفمه . چند بار این اواخر که نه گفتم بهشون ناراحت شدن و حتی همسرم منو متهم کرد به این که تو به خانواده ات پول میدی ولی وقتی خانواده من ازت کمک میخوان دریغ میکنی در حالی که اصلاً اینطوری نیست و خانواده ام نیازی به کمک من ندارند. این در حالیه که این وظیفه من نیست و احساس میکنم شده داستان "لطف مکرر و حق مسلم"

کسایی که تجربه این موضوع رو دارن راهنمایی کنن باید چطور باید با این موضوع برخورد کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)