سلام خدمت دوستان عزیز

میخوام نظرتون رو در مورد یک مسئله ای که خیلی وقته ذهنم رو درگیر کرده بدونم. پسری هستم حدودا 25 سال با مدرک فوق لیسانس، فعلا بیکار، خانواده متوسط رو به خوب از نظر مالی.

من از همون روز اول از یکی از همکلاسی هام خوشم میومده اما ایشون از نظر مالی سطح شون بالاتر از ماست و خیلی به کلاس و تیپ و قیافه شون اهمیت میدن. در طی این چند سال حس کردم که ایشون هم به من علاقه دارند ولی من جرات جلو رفتن رو ندارم، چون احساس میکنم کمتر از ایشون هستم.

از نظر پوشش هم خانواده ما معتدل هستند نه چادری نه خیلی باز، ولی ایشون راحت هستند، نکته دیگه اینکه حیوان خانگی دارند و این برای من و خانواده قابل قبول نیست. ولی خانواده خوب و باشخصیتی هستند، شناختی که من از این دختر پیدا کردم نشون داده که دختر با شخصیت و خوش برخورد و اخلاقی هستند. 

به نظر شما با توجه به علاقه ای که وجود داره از طرف من و هم فکر میکنم از طرف ایشون وجود داره، آیا حاضر میشند که خودشون رو با سبک زندگی من وفق بدن ؟ مثلا حیوان خانگی نداشته باشند و یا پوشیده تر لباس بپوشند ؟ و یا شرایط مالی من رو بپذیرند ؟ اگه تجربه ای دارید خوشحال میشم با من به اشتراک بذارید.

Magic


پیشنهاد :

به هیچ وجه ازدواج نکنید با دختری که وضع مالی ضعیف تری از شما داره

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

چگونگی بحث در مورد ریز مسائل مالی در خواستگاری

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

عاشق دختریم که نظر مالی ،فرهنگی و اجتماعی هم تراز نیستیم

ازدواج با پسری که از لحاظ مالی و تحصیلی سرتره ، چه مشکلاتی داره ؟

به خاطر مشکل مالی می خوام از پسر مورد علاقم فاصله بگیرم

در ازدواج ،به وضعیت مالی طرف مقابل تا چه حد توجه می کنید ؟

خانواده همسرم در حد نامتعارف انتظار کمک مالی ازم دارن

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) مسائل مالی در خواستگاری (۱۸ مطلب مشابه)