سلام

من با یکی از آشنایان مون که از خودم یه سال کوچیکتره تو فضای مجازی حدود چند ماه صحبت میکردم. نه مستمر، مثلا یه هفته بود دو هفته نبود. نمیگم همدیگه رو دوست داشتیم ولی بعد یه مدت بهم وابسته شدیم. 

ولی همشهری نبودیم اما اون آقا همیشه شکایت میکرد که اگر همشهری بودیم چقدر هم دیگه رو بهتر میشناختیم همه چیز بین مون بهتر بود. اوایل خب فرقی نداشت اون پسره من دختر، مثل دو تا دوست با هم حرف میزدیم اما کم کم شرایط عوض شد و داشتیم روز به روز بیشتر وابسته میشدیم و در نهایت با سختی رابطه رو تموم کردیم هر چند من گاهی اوقات دلم میخواد برگرده و در واقع دلم براش تنگ میشه ... 

خلاصش کنم دلم میخواد باشه ولی عقلم میگه آخرش که چی؟!، در واقع از روی احساساتی بودنم میگم که حتی یه رابطه مجازی هم میتونه وابستگی ایجاد کنه، حالا شاید عشق بزرگی نباشه ولی بی تاثیر هم نیست. 

یعنی میخوام بگم من با یه پسری چند ماه صحبت میکردیم، تلفنی یا تو فضای مجازی در مورد چیز بدی هم حرف نمیزدیم فیلم ، آهنگ مسئله های مختلف و خانواده هامون و واقعا هم پسر خوبیه ولی کم کم خب حس مون مثل سابق نبود و تموم شد در نتیجه لمسی، بیرون رفتنی، گردشی  و خلاصه این چیزا نبود و ما همدیگه رو دوست خطاب میکردیم و نه رل. 

من بیست سالمه و سوالم اینه اگه خواستگار ازم بپرسه تا به حال دوست پسر داشتی باید چی بگم؟ (فعلا که نه احتمالا بعد این شرایط بیان)، اینجا دیدم که کاربرها گفتن میپرسن تو خواستگاری این سوال رو. 

این آقا دوست پسر من بوده یعنی؟، آخه وقتی مقایسه میکنم با بقیه دختر پسرها ما حتی یه عکس هم با هم نداریم و حتی این آقا دست منو یه بار هم نگرفته یا گردش رفته باشیم. دو سه ماه فقط متفرقه حرف میزدیم و میخندیدیم وقتی پای احساس اومد وسطم البته با اصرار من اون زیاد دلش نبود پا پس کشیدیم. 

عذر میخوام اینو میگم نه همه ها نیاید بگید تو گفتی همه رل ها، خب بعضی رل ها در واقع مثل زن و شوهر ها هستن! اون وقت منم بگم دوست پسر داشتم؟، همون قضیه اش نخورده و دهن سوخته ست دیگه! 

من قبل این آقا حتی با پسر خاله و دایی و این ها حتی بیشتر از سلام خداحافظ حرف نزدم چه برسه با پسرهای دیگه. یه جورایی دلم میخواست با یه پسر حرف بزنم یه کم دنیاش رو بشناسم. 

حالا تصمیم هم ندارم حتما با این شخصی که میاد ازدواج کنم و عجله ای واسه این کار ندارم ولی کلا گفتم آیا این چیزهایی که من گفتم یعنی این آقا دوست پسر من بوده؟ و اگه خواستگار ازم پرسید باید چی بگم؟، آقایون این باعث میشه دختری رو نخواید در واقع یه رابطه مجازی چند ماهه دوستانه است از نظر شما؟ 

ممنون میشم راهنمایی کنید چون از دید خودم دوست پسر با چیزی که بین من این آقا بود فرق داره و حرصم میاد الکی بگم داشتم وقتی بقیه رو میبینم که چطور روابطی رو میگن دوست دختر دوست پسر.


پیشنهاد:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم

در خواستگاری باید روابط قبلی رو فاش کنیم؟

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

ازدواج با دختری که تلفنی با دوست پسرش رابطه داشته

نسبت به گذشته پسر مورد علاقه م احساس نا امنی می کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)