سلام

قبلا یه پست ارسال شد که اگه بعد ازدواج فهمیدید به روتون نیارید و ... . ( بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ... )
خوب حالا میخوام بدونم اگه به هر دلیلی و طریقی بعد ازدواج متوجه شدیم همسرمون قبلا اهل دوستی بوده ، چی کار باید کنیم ، در حالی که خودمون اهل این مسائل نبودیم و برامون خط قرمزه ، واقعا تو این شرایط چه تدبیری باید اندیشید ؟ اصلا حتی عوض شده باشه خوب شده باشه ولی انگار دست خورده ست و آدم کراهتش میاد باهاش رابطه داشته باشه . اگه این اتفاق برای خود شما پیش بیاد چه رفتاری خواهید داشت ؟

ممنون

مرتبط:

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)