سلام

دختری هستم بین ٢٢ تا ٢٥ سال ، حدود دو سال با آقایی همسن خودم برای ازدواج در ارتباط هستیم ، حتی مشاور هم رفتیم (ده جلسه) و تست ازدواج دادیم (فقط با اطلاع مادر ایشون)، مشاور نظر مثبتی داشت ولی مسئله ای که الان نگرانم کرده اینه که من پیش از این آقا با کسی دیگه در حد تلفن و چت و چند باری هم بیرون رفتن دوست بودم (در ضمن به اون آقا علاقه ام داشتم که به ایشون گفتم و خیلی بهم کمک کرد تا دست از علاقه بیخودم بکشم من از همون اول صادقانه به ایشون این مسائل گفتم اونم قبول کرد و حتی با اون آقا حرف زد (من نمیدونم چی گفتن چون هیچ وقت بهم نگفت) ولی هر بار که باهاش مطرح میکنم آیا با این قضیه مشکلی داری ؟

میگه: نه

همیشه ام اظهار میکنه من خیلی دختر خوبی ام .

و کلا از حرف زدن در مورد گذشتم طفره میره، ازش خواهش کردم با مشاور حرف بزنه ولی پیش مشاور هم گفت من مشکلی ندارم، مشاور هم گفت اگر شما مشکلی نداری مهم نیست این مسئله ایه خودت باید قیولش کنی، نمیدونم چرا ولی الان که میخواد با خانواده ی من مطرح کنه تا ازدواجمون رو قطعی کنه (قبلا یه بار خواستگاری کردن) فکر به اینکه شاید در آینده به خاطر این قضیه بینمون اختلاف پیش بیاد یا بهم سرکوفت بزنه منو ترسونده، البته به خانوادش هم چیزی در مورد گذشته ام نگفته و نظر خانوادش به من مثبت ولی چون خودم نمیتونم هضم کنم که ممکنه به کل این قضیه رو فراموش کنه میترسم بعدا بگه من همچین دختری نمیخواستم!

ایشون نه مذهبیه نه روشنفکر، همیشه نماز میخونه مثلا اگر آرایش کنم یا لباسی بپوشم که خوشش نیاد ، یا چند باری که عکس خودم پروفایل گذاشتم مثل بقیه مردا نیست که دستور بده این کار رو نکن ، فقط میپرسه چرا اینکار کردی به نظرت درسته ؟ و بعد توضیح میده که کارت اشتباه تا قانع شی، کلا شخصیت آروم و منطقی ای داره و مسئولیت پذیر . هم ارشد میخونه و هم کار میکنه . 

خیلی هم به من علاقه منده (که میترسم بعدا علاقش کم بشه و این عیب ها به چشمش بیاد) ، این دو سال هم رابطه ای جز حرف زدن با هم نداشتیم ، بیرون هم که میرفتیم فقط با هم صحبت میکردیم بعد از دو ماه قضیه ازدواج مطرح کرد ولی من خودم خواستم بیشتر آشنا شیم چون شرایط ازدواج نداشتیم و بعد به خانواده ها بگیم . 

میخوام ببینم شخصی با این روحیات ممکنه بعدا روی این قضیه کلیک کنه یا نه ؟ بقیه پسرها حاضرن همچین شرایطی رو بپذیرن؟ اگه تجربه ای دارید خوشحال میشم بشنوم.


مرتبط:

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)