سلام

یه دخترم که حدود یک سال پیش وقتی دوستانم داشتن در مورد یکسری مسائل جنسی حرف میزدن کنجکاو شدم و از اون جایی که هیچ اطلاعاتی نداشتم شروع کردم به سرچ کردن چیزهایی که شنیده بودم.

من حتی نمیدونستم وقتی ازدواج بکنم دقیقا در ارتباط زناشویی چیکار میکنن. وقتی اولین بار اون صحنه ها رو دیدم دستام میلرزید و احساس کردم داره بهم فشار میاد. من نمیدونستم اسم اون کار خ ا کردنه.

چندین ماه زمان برد تا اینکه در اربعین پارسال گفتم مرگ یه بار شیون یه بار و الان تقریبا کنترلش کردم. ولی هنوزم گاهی وقتا وسوسه میشم که عکس های بد نگاه کنم . ای کاش تربیت جنسی من طوری بود که انقدر از همه جا بی خبر نباشم. ای کاش میدونستم خ ا حرامه.

الان حالم خوبه، ولی میشد وقتم رو صرف اون مزخرفات نمیکردم. لطفا روی تربیت جنسی بچه هاتون کار کنید و از اون مهم تر روی بُعد اعتقادی اون ها کار کنید تا سمت این چیزها نرن و اگه ناخواسته مثل من از همه جا بی خبر رفتن سمتش، بتونن بیرون بیان. هر چند کار سختیه ولی قطعا شدنیه.


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

نگران عواقب خودارضایی دختر 9 ساله ام هستم

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

به دخترهای 10 الی 14 ساله چه اطلاعاتی باید بدم؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید


مرتبط با تربیت جنسی پسران:

اصلاح انحراف جنسی پسر 7 ساله

یک راهنمای ساده برای تربیت جنسی کودکان

پسر 5 ساله ام با آلتش بازی می کنه

نگرانم پسرم رو در مدرسه اذیت جنسی بکنند

یه پسر 5 ساله می تونه تحریک جنسی بشه ؟

نگران سوالات جنسی پسر 4 ساله ام در آینده هستم

اتاق مشترک خواهر و برادر نوجوان

نگران انحرافات جنسی برادر 17 ساله م هستم

چطور با پسر 2 ساله ای که با آلتش بازی می کنه رفتار کنیم؟

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم ؟

تک پسرم هنوز به سن بلوغ نرسیده از کنترل خارج شده

آگاهی های دوران بلوغ رو چطور به پسرمون منتقل کنیم ؟

بهترین شیوه برای برخورد با نیاز جنسی نوجوانان چیست؟

پسر بچه شش ساله به جنس زن میتونه حسی داشته باشه؟

برخی خانم ها میگن پسر 10 ساله چیزی نمی فهمه !!!

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

برخورد با پسری 8 ساله که فیلم مستهجن دیده و تشویق به رابطه شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)