سلام

دوستان مخصوصا کنکوری ها لطفا توجه کنید.

من داداشم سال دوازدهم کاردانشه و ما فکر کردیم رشته شون تربیت معلم داره که نداره. به همین دلیل انسانی ثبت نام کرد و ما به هر دری زدیم براش کتاب از قبولی های پارسال پیدا نکردیم. الان همه مون کلی استرس داریم که چیکار کنیم یه سال از زندگیش تباه میشه. ماها بچه ها خودمون به جایی نرسیدیم حداقل این داداشم آرزوی مامان بابام رو برآورده کنه. الان من فقط میدونم که کتاب های رشته انسانی فلسفه، فارسی، عربی، منطق، جامعه، اقتصاد، روانشناسی و ریاضی هستند. وضع مالی خوبی نداریم. من میدونم کتاب جامع این ها هست. یعنی کتاب جامع مثلا جامعه شناسی که مال سه ساله. ولی خیلی گرون میشه. انسانی ها عمومی ها فقط زبان انگلیسی تون مشترکه؟

من الان سوالم از شما انسانی ها اینه که برای تهیه منابع چیکار کنه؟، من تو نت سرچ کردم یه کتاب جامع از ۱۴ کتاب انسانی هست ولی تسته درسنامه نیست. اگر همچین کتابی میشناسید که درسنامه باشه بهم معرفی کنید و اگه میشه بهم بگید اگر مجبور شدیم کتاب جامع بخریم کتاب جامع کدوم درس ها رو بخریم و بقیه رو ول کنه؟، اصلا میتونه فرهنگیان قبول بشه. کاش منابع داشت...

دعاتون میکنم

مرتبط با رشته انسانی:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)