سلام
به شدت این سوال این روزا دغدغه ی من شده . اگه کسی میتونه کمک کنه لطفا
من لیسانس دارم از رشته ای که اصلا علاقه بهش ندارم از زیر مجموعه های انسانی هستش میخوام واسه ارشد صنایع شرکت کنم که اصلا واحدای درسیشون به هم ربطی نداره
اینجا کسی هست که رشتش صنایع باشه من نمیخوام برم بشینم فقط سر کلاسا میخوام معدل الف باشم واقعا میخوام تلاش کنم اما میترسم برم این رشته  و نتونم عالی باشم یعنی سر خورده بشم اصلا دوست ندارم اونجوری بشه
میشه کسایی که اطلاع دارن کمک کنم ممنون میشم


مرتبط با رشته انسانی:

درخواست معرفی کتاب کنکور و تست برای رشته انسانی

آیا در رشته انسانی و ریاضی شرایط کار خوبه ؟

چرا دانشگاه آزاد ،تکمیل ظرفیت برای رشته ریاضی و انسانی ندارد؟

آموزش روش های درس خواندن برای کنکور رشته انسانی

می خوام برای کنکور رشته انسانی آماده بشم

دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانتوم بخونم؟

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)