سلام

چند تا سوال دارم که راهنمایی شما رو میطلبه . من دیپلم انسانی دارم و دانشگاه قبول شدم رشته جغرافیا که رشته مورد علاقه ام بود‌. بخاطر بعضی مسائل نتونستم برم. ولی چیزی که از همون قدیم ها علاقه داشتم کوچکتر بودم عکس کهکشان و سیارات و نجوم رو میدیدم محو میشدم و فارغ از جهان. چند سالی هست به کوانتوم و دنیای کوانتوم و هزاران چیز که به کائنات و کیهان مربوطه به شدت علاقه مند شدم.

۱.من رشته ام انسانی بود چه حوری باید دیپلم ریاضی بگیرم ، سخته ؟ چقدر تلاش و کوشش میخواد. کسی که انسانی بود چه جوری یاید بخونه ریاضی بگیره نحوه خوندن و شرایط و ...

۲. نظام قدیم داره عوض میشه و نمیدونم کنکور و درسها چه طوریه. سخته، آسونه چیکار کنم ؟ 

۳. تا اون جا که اطلاع دارم تو ایران برای این رشته تره خرد نمیکنن. و اینم بگم من فقط و فقط صرف علاقه شدید به دنیای کوانتوم و نجوم میخوام درس بخونم. نه بازار کار و شغل . چه خارج کشور و چه ایران

اگه نظام عوض شه شرط رتبه و ... به چه نحوی میشه و باید چه رتبه ای آورد تا دانشگاه خوب تو تهران قبول شی. و آخر اینکه بازم هر چی اطلاعات میدونید راجع به گرایش های اون و زبر شاخه هاش و کدوم

بهتره وجذاب تره بهم بگید ممنون میشم.

یا علی


مرتبط با رشته انسانی:

انسانی خوندم ولی میخوام واسه ارشد صنایع شرکت کنم

درخواست معرفی کتاب کنکور و تست برای رشته انسانی

آیا در رشته انسانی و ریاضی شرایط کار خوبه ؟

چرا دانشگاه آزاد ،تکمیل ظرفیت برای رشته ریاضی و انسانی ندارد؟

آموزش روش های درس خواندن برای کنکور رشته انسانی

می خوام برای کنکور رشته انسانی آماده بشم

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


مرتبط:

تحصیل در رشته فیزیک کوانتوم در ایران

معرفی کتاب با موضوع فیزیک کوانتوم

معرفی کتاب با زبان ساده در زمینه نجوم و کوانتوم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)