سلام دوستان

بنده امسال کنکور دادم و شکر خدا با رتبه سه هزار دانشگاه تربیت معلم قبول شدم ... . من بیشتر از اینکه زیاد درس بخونم روش داشتم و طبق اون عمل کردم... کلا هم یک ماه خوندم و اگه کاری که تو یک ماه کردم تو یک سال میکردم صد در صد دو رقمی میشدم .

مایلم اطلاعاتم در زمینه چطور درس خواندن برای کنکور رو در رشته انسانی در اختیار دوستانی که نیاز دارن بذارم ، اگه سوالی داشتید در خدمتم .

" fateme hash "


بیشتر بخوانید ...

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


مرتبط با رشته انسانی:

انسانی خوندم ولی میخوام واسه ارشد صنایع شرکت کنم

درخواست معرفی کتاب کنکور و تست برای رشته انسانی

آیا در رشته انسانی و ریاضی شرایط کار خوبه ؟

چرا دانشگاه آزاد ،تکمیل ظرفیت برای رشته ریاضی و انسانی ندارد؟

می خوام برای کنکور رشته انسانی آماده بشم

دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانتوم بخونم؟

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)