سلام
من امسال کنکور دارم رشته ی انسانی و میخواستم یه سری کتابای کنکور و تست بگیرم . میشه بگید از کدوم انتشارات و چه کتاب هایی برای رشته م مناسب تر و بهترن ؟
ممنون .


مرتبط با رشته انسانی:

انسانی خوندم ولی میخوام واسه ارشد صنایع شرکت کنم

آیا در رشته انسانی و ریاضی شرایط کار خوبه ؟

چرا دانشگاه آزاد ،تکمیل ظرفیت برای رشته ریاضی و انسانی ندارد؟

آموزش روش های درس خواندن برای کنکور رشته انسانی

می خوام برای کنکور رشته انسانی آماده بشم

دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانتوم بخونم؟

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)