با سلام
در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امسال مقطع کارشناسی، فقط چند رشته از تجربی مانند پزشکی، داروسازی و ... ارائه شده و خبری از دیگر رشته های این گروه آزمایشی یا رشته ریاضی و انسانی نیست در حالی که اگر مبنا بر پر شدن ظرفیت این دانشگاه باشد که این رشته ها باید پر میشد!

من در مرحله اول، دانشگاه سراسری استان دیگه ای قبول شدم اما قصد تحصیل در شهر خودمون رو دارم ولی رشته هایی که من میخواستم به طرز عجیبی برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارائه نشد.

آیا در تکمیل ظرفیت بهمن ماه برای این رشته ها تکمیل ظرفیت میاد؟


مرتبط با رشته انسانی:

انسانی خوندم ولی میخوام واسه ارشد صنایع شرکت کنم

درخواست معرفی کتاب کنکور و تست برای رشته انسانی

آیا در رشته انسانی و ریاضی شرایط کار خوبه ؟

آموزش روش های درس خواندن برای کنکور رشته انسانی

می خوام برای کنکور رشته انسانی آماده بشم

دیپلم انسانی دارم، چطور دیپلم ریاضی بگیرم و کوانتوم بخونم؟

برای معلم شدن رفتم انسانی اما ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)