سلام به همه تون

توی وبلاگ های بیان داشتم میچرخیدم، یه سوالی واسه م مطرح شد، اینکه چرا بعضی دخترها تا این حد، عاشقِ پسرهای کره ای میشن؟

چه جوری میشه که تمامِ زندگیِ یه دختر میشه یه پسرِ کره ای که معمولاً یا بازیگرن یا خواننده، اسمشونم معمولاً می ذارن " فلانی لاور" = "عاشقِ فلان بازیگر"

البته این ها صرفاً کنجکاویه وگرنه قصدم توهین نیست، منم به این تصمیم و سلیقه شون احترام میذارم، فقط میخوام یه کم درباره شون بیشتر بدونم که واقعاً میخوان با همچین پسری ازدواج کنن؟، واقعاً عشقِ همچین پسرهایی رو دارن؟، و اینکه چه جوری همچین چیزهایی انقدر شایع شده؟، دیدنِ ماهواره و فیلم های کره ای، آهنگ های کره ای

تشکر

مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا بعضی از آقایون دیر میفهمن که عاشق شدن؟

چطور یکی میتونه تا آخر عمرش تنها عاشق یک نفر بمونه؟

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)