سلام خدمت همه ی کاربران عزیز و محترم خانواده برتر

خیلی دلم میخواست که یه متن سنگین و پر جاذبه بنویسم براتون و منظورم رو به شما بزرگواران  برسونم، ولی هر کاری کردم نتونستم یه متن قلنبه سلنبه بنویسم.

من دلم میخواد سخنرانی هایی که کمک میکنه ،بهتر زندگیم رو پیش ببرم و سطح فکرم رو ارتقا بدم رو گوش بدم که خیلی هم سنگین نباشه. 

_در مورد ازدواج، سخنرانی های حاج آقا دهنوی و گوش کردم.

_ همه ی سخنرانی های استاد پناهیان در رابطه با چگونه آسوده تر زندگی کنیم رو هم گوش کردم.

_ سخنرانی های استاد ماندگاری رو هم که حول محور ازدواج و ... بوده رو هم گوش کردم.

دوست دارم شما هم اگه سخنرانی گوش کردین که خیلی موثر بوده و تأثیر گذاشته رو زندگی تون رو به من معرفی کنید

من ی دختر مذهبیم، بی زحمت، لطف کنید، مباحثی و به من معرفی کنید که من رو از مسیر دینداریم منحرف نکنه، و من و تو راهم ثابت قدم تر کنه

پیشاپیش از همه ممنون


مرتبط:

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

احساس خنگی میکنم در برابر دیگران

اگه به گذشته برمیگشتی ...

از عمرم درست استفاده نکردم چه کار کنم که دیگه حسرت گذشته رو نخورم؟

تجربیات عملی شما در موقعیت های مختلف

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)