سلام 

دختری 22 ساله هستم، من یه سوالی برام پیش اومده که شاید به نظر احمقانه باشه ولی من این چند وقت اخیر که مجبورم دائما ماسک بزنم به خاطر شیوع کرونا، متوجه تفاوت فاحش برخورد جنس مخالف با خودم نسبت به قبل شدم.

خیلی ساده بخوام بگم این روزها که ماسک میزنم تقریبا دو برابر قبل مورد توجه پسرها هستم از ظاهرم به خصوص چشم و ابروم خیلی تعریف و تمجید میشه نسبت به قبل اصلا به غیر از اون یه جورایی مهربانانه تر باهام برخورد میشه و در کل احساس میکنم جذاب ترم و یه جورایی حس توجه و کنجکاوی شون رو برانگیخته میکنم و حواس شون به منه، تفاوت برخورد پسرها نسبت به مواقعی که ماسک ندارم کاملا برام محسوسه 

سوالم از دخترهایی که موقع بیرون رفتن ماسک میزنن اینه که آیا اونها هم همچین حالتی براشون پیش اومده که وقتی ماسک دارن بیشتر تحویل گرفته بشن توسط جنس مخالف یا نه؟، علت اینکه این موضوع برام سوال شده اینه که من تا حالا زیاد شنیدم که بدن نیمه عریان زن برای مردها بیشتر جذابه نسبت به بدن کاملا عریان، حالا میخوام بدونم نکنه این قضیه در مورد چهره هم صادق باشه.

یعنی آیا صورت نیمه پوشیده هم بیشتر از صورت بدون پوشش جذابیت داره برای مردها؟، من قبلا هم پیش میومد که جنس مخالف تحویلم بگیرن یا از ظاهرم تعریف و تمجید کنن ولی الان حدودا هفت هشت روزه که ماسک میزنم و خیلی بیشتر مورد توجهم و کاملا تفاوت رو حس میکنم خوب حق دارم که واسم سوال پیش بیاد در این زمینه که من هیچی جز چشم هام معلوم نیست، چطوریه که پسرا اینقده مهربون شدن و ازم تعریف میکنن 

بعضی از رقص های عربی هستن که طرف با برقع میرقصه پس میشه نتیجه گرفت چهره نیمه پوشیده واسه مردا جذاب تره؟

لطفا فقط جواب سوال رو بدین اگه میدونین محض اطلاع هدف جلب توجه جنس مخالف نیست، گرچه حس اعتماد به نفس خوبی به آدم میده، وقتی حس میکنی واسه جنس مخالف جذابی ولی من هدفم دونستن خلق و خوی جنس مخالفمه و اینکه چرا این چند روزه پسرها اینقده رمانتیک شدن، هر چقدر فکر کردم دیدم پسرها با ماسک و بی ماسک شون برای من یه جوره و کشش خاصی به پسرهایی که ماسک زدن ندارم. 


مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه) مسائل دختران خانه دار (۲۳ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)