سلام

من خودم امسال کنکور دادم می خواستم از همه کنکوری های امسال تو هر رشته ای و یا خانواده ها  بیاند و بگویند به نظرشون کنکور چطور بود؟به نطرشون چرا سازمان سنجش  کنکور رو به این سختی گذاشت؟ فکر می کنید رشته دلخواه تون رو میارید؟

من خودم واقعاً بعد کنکور حالم گرفت است از یه ور منتظرم نتایج بیاد و از یه طرف دیگه می ترسم بیاد که ببینم چی شده.

 

مرتبط با ترس قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟

کنکوری هستم، از آینده می ترسم، چطور این ترس رو کنترل کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)