سلام

دختر مورد علاقه م گاهی وقت ها یه جوری رفتار میکنه مثل اینکه اونم بهم علاقه داره، بعضی وقت ها یه جوری رفتار میکنه، بی محلی میکنه، مثل اینکه ازم بدش میاد، یعنی یه موقع ممکنه نگاهم کنه وقتی حواسم نیست، دور برم یه کم دست پاچه بشه، یه وقتایی هم دور از من می ایسته، مث اینکه اصلا مهم نیستم، حتی اندازه پشه هم ارزش ندارم پیشش.

به نظر من خودش رو بی میل ترین آدم نشون میده، رفتار دو گانه ش منو سست میکنه، دوستان راهنمایی کنید اگه تجربه چنین رفتار هایی رو از طرف مقابل تون دارید.

خواهش میکنم کامنت کنید، مرسی 


مرتبط:

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


مرتبط با دلایل نگاه های دختران:

دخترم، نمیتونم تو صورت کسی نگاه کنم و حرفم رو بزنم

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه؟

نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

آقایون ، اگه یه دختر محجبه موقع حرف زدن به چشماتون نگاه کنه بده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)