سلام

من 23 سالمه, پارسال از دختر عموم خواستگاری کردیم که پشت کنکوری بود, برای اینکه به درسش برسه رد کرد؛ امسال توی اینستاگرام پیداش کردم و سعی کردم بهش نزدیک بشم و بیشتر بشناسمش که این اتفاق افتاد؛ بعد به طرز خاصی شماره م رو بهش دادم و ما توی واتس اپ در تماس بودیم و فقط چت نوشتاری داشتیم.

وقتی خوب شناختمش بهش گفتم میخوام دوباره بیام خاستگاریت، اونم شروع کرد به حرف زدن از زندگیش و ما تقریبا سه ساعت تمام چت کردیم و همه شرایط زندگی مون رو گفتیم؛ قرار شد که روز بعدش خبر بده که آیا موافقه یا مخالف, از قضا اومد گفت موافق ولی من که ته دلم خالی شده بود بخاطر رشته ش (پزشکی) گفتم با شرایطش نمیتونم کنار بیام و اینا و اونم قبول کرد و هر دو رفتیم پی زندگیمون.

همون روز من خیلی ناراحت شدم و شبش تا ساعت 3 خوابم نبرد و همه ش به این فکر کردم که شاید من اشتباه کردم؛ فرداش با خواهرم حدود یک ساعت تلفنی درباره ماجرا صحبت کردم و ایشون گفتن که ما خیلی به هم میخوریم و همین طور هم خودمون به همین عقیده رسیدیم؛ و حالا من باید برم عذر خواهی کنم و بگم که میخوام برم خاستگاریش و اینا .

منم به تلگرامش پیام دادم و کلی صحبت کردیم و من معذرت خواهی کردم و بعد دوباره پیشنهاد دادم اونم گفت شرایطش چی و من هم چون از خواهرم چیزهای شنیدم که قبلا درباره زندگی نمیدونستم پس قبول کردم و تموم شد؛ یه وویس دوستت دارمم براش فرستادم که این لحظه موندگار بشه .

از اون لحظه چنان رفت توی قلبم که خدا میدونه, من عصر زنگ زدم به پدر و مادرم و بهشون گفتم که زمینه رو بچینن که بعد صفر بریم خاستگاری؛ اون ها هم کلی خوشحال شدن و قبول کردن. همین که تلفن رو قطع کردم رفتم بهش پیام دادم که من به قولم عمل کردم و ان شاء الله میایم خواستگاری .

یهو پیام داد که من جوابم منفی هست و نتونستم ظهر بهت بگم و از این حرفها؛ اولش هنگ کردم بعد دیدم نه واقعا جوابش منفیه و نمیتونم کاریش کنم؛ میگفت اصلا به دلم نیست و ظهر نمیدونم چی شد که قبول کردم و از این حرفها. 

حتی رفته بود استخاره هم گرفته بود و خوب بود و منم ده بار استخاره گرفتم و همه ش خوب بود . دیدم نمیشه کاریش کرد منم قبول کردم و بلاکش کردم، شب کلی گریه کردم و بعد به خانواده خبر دادم که چی شده، از این ماجرا تقریبا سه روز میگذره, من دلم صاف نمیشه؛ خیلی ناراحتم و از دلم بیرون نمیره .

چرا نه گفت؟، چرا اون همه استخاره من خوب بود و بعد این جوری سرم اومد؟، خدا میخواد چی رو به من نشون بده؟، ممکن برگرده؟، نمیتونم فراموشش کنم, دلم بد جور شکسته، لطفا کمکم کنید .


مرتبط با رد کردن خواستگار :

جواب قاطعانه دادن خیلی بهتر از امید واهی دادنه

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)