سلام خدمت همه

راستش در مورد یک قضیه واقعا توش موندم و نمیدونم چه جوری باید رفتار کنم و چکار باید کنم، اول از همه بگم که بعضی ها فکر نکنن که از خود راضی ام و دارم کلاس میذارم.

آخه نه من کسی رو میشناسم و کسی هم منو نمیشناسه که برام مهم باشه و بخوام کلاس بذارم . و خدا شاهده به غیر از تو این سایت تا حالا به کسی نگفتم که بخواد زشت بشه فقط و فقط جواب میخوام و بدونم که چکار باید کنم.

چند سال پیش یه دختری از آشناهامون اون موقع حدودا 17 یا 18 ساله بودن که به من پیشنهاد دادن که از من خوش شون میاد و قصد دارن با من ازدواج کنن. ولی خداییش نه این که من مغرور باشم ، اصلا هم برام مهم نیست دختر پیشنهاد بده اگه واقعا ازش خوشم بیاد نوکرش هم هستم، ولی راستش من از ازشون خوشم نمیومد.

نه اینکه بدم بیاد ازش، ولی برای ازدواج دوست شون نداشتم و بهشون با خوبی و احترام گفتم که من دلم نمیخواد شما را آزار بدم و بعدا ول تون کنم، از اول گفتم حقیقتا نمیخوام. تا ول کنه. ولی اون ول کن نبود و همه ش زنگ و اس ام اس و خونه مون اومدن و از هیچی نمیترسید که کسی بفهمه و براش مهم نبود کسی، ولی من بیشتر از اون میترسیدم کسی بفهمه، سعی میکردم کسی نفهمه و هی مخفیش میکردم. 

نه این که خانواده شون کاریش نداشته باشن، اتفاقا اگه می فهمیدن شاید خیلی بد میشد حتی میزدنش و داغون میشد اوضاع، ولی نمیدونم از هیچی نمیترسید. هر چی من بی محلی می کردم و جواب نمیدادم ولکن نبود، راستش خدایی میگم من دلم واقعا میسوخت براش و نمیتونستم بهش فحش و ناسزا بدم ولی هر کاری بگین کردم ولی ول کن نبود.

تا اینکه تقریبا یک سال بعد خدا را شکر ازدواج کرد و گفتم همه چی تمومه ولی ناباورانه بعد ازدواجش هم دوباره شروع کرد با یه خط دیگه زنگ زدن و غیره. خداییش من دلم نمیخواد زندگیش خراب بشه و واقعا دلم براش میسوزه یه خانواده ضعیف و واقعا فقیر داره نه این که من وضع مالی مون خوب باشه ها من از اون فقیرترم و و داغون تر، ولی خداییش دلم نمیخواد زندگیش خراب بشه اگه شوهرش بفهمه واویلا میشه و تو اقوام مون آبرومون میره.

به خدا نمیدونم دیگه چکار باید کنم و چی بهش بگم، گفتم شاید راهی به عقل شما برسه و بتونین راهنمایی کنین.


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)