سلام

میخواستم بدونم واقعا باید تو این شرایط گرونی و وضع بد اقتصاد که ازدواج سخته واقعا باید چیکار کنیم؟، مگه ما چه گناهی کردیم که باید تقاصش رو پس بدیم؟، گاهی بخاطر اینکه دختر مورد علاقه م ازدواج کرد اونم فقط بخاطر پول، بخاطر اینکه نتونستم شرایط ازدواج رو فراهم کنم گریه ام میگیره، دلم می سوزه وقتی خودم و امثال خودم رو می بینم.

از یه طرف فشار عاطفی و از طرف دیگه فشار جنسی، تا کی باید خودمون رو کنترل کنیم؟، مگه آدم تا کی میتونه خودش رو کنترل کنه، الان یه مدت که دارم دارو میخورم تا میل جنسیم کم بشه و حتی از بین بره، دیگه تحمل این همه فشار روحی و روانی رو ندارم.

فقط میتونم دعا کنم واسه خودم و همه آدم های شبیه خودم که از این اوضاع خلاص بشن چون واقعا دوران سختیه، خدا خودش بهمون کمک کنه.


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)